top of page
וְהִזַּרְתֶּם אֶת בְּנֵי יִשְׂרָאֵל מִטֻּמְאָתָם

4Q274/6/7 מגילות על טהרות

‎4Q274

יחל להפיל את תחנונו משכב יגון ישכב ומושב אנחה ישב בדד לכול הטמאים ישב // ורחוק מן הטהרה שתים עשרה באמה בדברו אליו // ומערב צפון לכול בית מושב ישב רחוק כמדה הזאת // איש מכול הטמאים‏ אשר‏ יגע בו ורחץ במים ויכבס בגדיו ואחר יאכל כי הוא אשר אמר טמא טמא יקרא כול ימי היות‏ בו הנגע.

והזבה דם לשבעת הימים אל תגע בזב ובכול כלי‏ אשר יגע בו הזב ושכב עליו או אשר ישב עליו. ואם נגעה תכבס בגדיה ורחצה ואחר תאכל ובכול מאודה‏ אל תתערב בשבעת ימיה בעבור אשר לוא תגאל את מחני קדשי ישראל וגם אל תגע בכול אשה זבה דם לימים רבים.
והסופר אם זכר ואם נקבה אל יגע טמא בדוה בנדתה כי אם טהרה מ‏נדתה // כי הנה דם הנדה כזוב ואשר נוגע בו.

ואם תצא מאיש שכבת הזרע מגעו יטמא.
כול נוגע בשכבת הזרע מאדם עד כול כלי יטבול והנושא אותו יטבול והבגד אשר תהיה עליו והכלי אשר ישאנה יטבול ‏במים.

האיש הנוגע באדם מכול הטמאים האלה בשבעת ימי טהרתו אל יאכל כאשר יטמא לנפש האדם ורחץ וכבס ואחר כאשר יזו עליו את‏ הריאשונה ורחץ ויכבס טרם // ואם יחול עליו השביעי ביום השבת אל יז בשבת כי _____ השבת רק אל יגע בטהרה עד אשר ישנה

ואמ במחנה יהיה איש אשר לוא השיגה ידו ורחץ // כול הבגד אשר לוא נגעה בו רק אל יגע בו את לחמו. והנוגע ‏במשכבו ובמושבו אם לוא נגע בו בגדו ורחץ במים ואם נגע בו בגדו וכבס ולכול הקודשים יכבס איש במים את//

לאוכל// רו הוא והיא טמאה‏ // משקו‏ יאכלהו בטהרה וכול אשר ימעכו ויצא משקיהם ואל יאכלם איש אם נגע הטמא בהמה‏ ו‏גם מן הירק‏ // או קשות בשלה ואיש‏ אשר יש

‏טמאי הימים‏ //וכול אשר יש לו חותם // לטהור יותר

כול הירק‏// מלחת טל יאכל ואם לוא// בתוך המים כי אם איש//הארץ אם יבואו עליה מים // הגשם עליה
אם יגע בה הטמא // בשדה בכול מאודו לתקופת‏ טהרתו‏

כול כלי חרש אשר יפול‏// אשר בתוכו‏ // המשקה יטמא‏



‎4Q276

בגדים‏ אשר לוא שרת בם בקודש וחיב את הבגדים ושחט את ה‏פרה‏ ל‏פניו ו‏נשא את דמה בכלי חרש אשר קדש במזבח והזה מדמה באצבע‏ו שבע פעמים אל נוכח אוהל מועד והשליך את הארז ואת האזוב ואת שני ה‏תולע אל תוך שרפתה ואסף את אפר הפרה והניחוהו למשמרת//ו‏לבש הכוהן

4Q277

ולקח הכוהן את‏ האזוב ואת‏ שני התולעת והשליך אל תוך שרפת הפרה ‏ואסף איש טהור מכול טמאת ערב‏ את אפר הפרה ונתן אותו ‏ביד‏ הכוהן המכפר בדם הפרה וכול הנוגע באפר והנושא את‏ כלי החלמה‏ אשר כפרו בם את משפט החטאת‏ ורחץ במים‏ ויטמא עד הערב והנוגע ב‏לחת מי הנדה יטמא.

ואל יז איש את מי הנדה על טמאי נפש כי איש כוהן טהור‏ יזה ‏עליהן כי מכפר הוא על הטמא ועלול// אל יז על הטמא.
והמקבלים את מי‏ הנדה יבואו במים ויטהרו מטמאת הנפש באדם‏ ומכל טמאה אחרת‏ בזרוק עליהם‏ הכהן את מי הנדה לטהר‏ם כיא לא יתקדשו‏ כי אם‏ יטהרו וטהור בשרהם.

וכל אשר יגע‏ בו איש הזב את‏ זובו‏ ואין ידיו שטופות במים יטמא משכבו ומושבו‏ // נגעו‏ זובו כמגע טמאת‏ו // ויטמא עד‏ ה‏ערב והנושא‏ את בגדיו ורחץ וטמא עד הערב


4Q284

מזבחו אשר נכתבו בתורה כול הנוגע בהם‏ // בשר זבח // טהרת כהן את הטמא במי נדה // מועדי עתיה‏ בבוא שמש היום השביעי מי‏ נדה וענה ואמר ברוך אתה אל ישראל // חרתה טהרת אמת לעמכה // לה‏ להטהר בם מכול טמאת‏ם.


bottom of page